maandag 27 december 2010

Verjaardags kaart

Hoi Allemaal

Daar ben ik weer met een kaartje , ik had deze nog liggen omdat ik die heb gemaakt voor een vriendin die binnekort jarig is . Ze heeft hem nog niet gezien dus ik hoop dat zei hem net zo  leuk  als ik .
wat heb ik gebruikt , daar moet ik even over na denken.
natuurlijk een magnolia stempel.
Groen en donker bruin cartstock
design papier uit een blok
plak parels
marhta steward pons
copics maar ik ben de kleuren vergeten  maar het zijn ongeveer de zelfde kleuren als de blauw groene kaart hier onder
de meeste dingen zijn nog uit de webshop van annette .
Zo dat was het wel weer misschien heb ik vanavond nog even tijd om iets te maken maar dat weet je nooit hier met twee kleinere kinderen( van 1en van 3jaar)

Groetjes @ntoinette

1 opmerking:

Tinie zei

Wat een super mooi kaartje, helemaal mijn stijl!

Groetjes Tinie