maandag 27 december 2010

Kerstdagen en op naar oudjaars dag

Hallo

Zo de kerstdagen en de verjaardag van onze jongste  zijn weer voor bij  . Nu op naar het volgende jaar  dus naar de jaar wisseling en weer een verjaardag maar die is van mijn vriendin want die is op 1 januarie jarig
Nou die wordt bij ons niet zo druk als met de kerst ,Renske ( de jongste dus) is jarig op 24 december  dus toen zat het huis al redelijk vol  ja en er zijn altijd mensen die blijven hangen dus ook mee eten  nou  daar was ik op voorbereid want ik had zelf tapas gemaakt en ik moet zeggen dat was me goed gelukt. ik had dingentjes van vlees- vis -groente eigenlijk van alles .Maar ik zal jullie niet verder lekker maken want het is toch op.
Eerste kerst dag kwamen er ook nog een paar op haar verjaardag dat blijf je houden als niet al de famillie in de buurt woont en dus niet 2 dagen op en neer wil rijden om de rest ook nog te bezoeken(moeder/schoonmoeder) Nou daar gingen wij dus tweede kerstdag heen naar  mijn schoonmoeder dat was het einige  verplichte wat wij hadden omdat mijn ouders er helaas niet meer zijn maar wel in mijn gedachten hoor.  zo nu genoeg  geklets nu moet er maar weer ens wat gebeuren en dan gaan we op naar oud jaarsdag  maar eerst nog even een paar dagen werken en dan op  een onchristelijke tijd beginnen en wel om 5.00 uur in de ochtend, maar ja dat is alleen deze twee weken en ik ben er dus niet iedere dag.
 zo dat was het weer .

Groetjes en tot de volgende keer

@ntoinette

Geen opmerkingen: