vrijdag 31 december 2010

melkpak 2

Hoi Allemaal


 

 


Daar ben ik nog net op de valreep op de laastste dag van het jaar met twee nieuwe doosjes . Maar ik ga eerst weer een melkpak aan jullie laten zien heb ik gemaakt voor een speciale vriendin die bijna   jarig is.
Maar wat heb ik allemaal gebruikt . Nou daar komt mijn lijstje. Er komt wel weer het een en ander bij Annette  vandaan maar niet alles dus ik wilde haar naam niet weg laten.
Bruin en creme cartstock
div. soorten design papier
een stukje hand geschept papier
bloemen
brads
lint
metalen hoekornamentjes
plakparels
magnolia afdrukje
witte plakletters van nellie snelle
decoratie beertje uit eigen collectie
EK pons
 met de cuttlebug gemaakte swirls
en met disstress inkt gekleurd
glitter op de blaadje in met stickkels
copics
G 63-85-94-99
C 3
E 17-18-35-50-51-53
R32

Zo dat was me het waslijstje wel.

Ik hoor graag wat jullie ervan  vinden , ik vindt hem wel goed geslaagd al zeg ik het zelf.


Groetjes en een fijne jaarwisseling

Antoinette

Geen opmerkingen: