zaterdag 23 oktober 2010

Wedding Day

Hallo
 Daar ben ik weer ,maar nu met een trouw kaart. ik heb hem even vlug moeten maken want ik zag gisteren in een keer de overbuurvrouw met aanstaande man naar buiten komen  . Allebei in vol ornaat dus dacht ik ga vlug even een kaartje maken en dan stop ik hem wel in de bus.

Ik heb de volgende dingen weer gebruikt en het meeste is weer afkomstig uit de webshop van annette .
Dit is mijn lijstje :
cartstock
wit-grijs-bruin-creme
design papier uit een blok van 15x15
 letters van nellie snellen
bloemen
brads
plakparels
en een stempel afdruk van magnolia
in gekleurd met de copics met de nummers
E 35-E44-E50-E57
C3-C5
YG11
R17

zo dat was er weer een het lijkt wel of in een inhaal slag aan het maken ben of  dat ik in eens inspiratie gevonden heb. ja wat zal het zijn als jullie het weten geef me dan even een tip.

Groetjes Antoinette

Geen opmerkingen: