zaterdag 30 oktober 2010

jongentje met kip

Hallo Allemaal

Hierbij weer eens een kaartje maar dan voor een jongen.Ik had zomaar even inspiratie dus ik heb heel wat kaarten gemaakt maar we laten ze niet allemaal te gelijk zien anders worden jullie te veel verwend. Ik heb natuurlijk weer spullen uit de webwinkel van annette's creafarm .en ook uit eigen collectie thuis.
Maar ik heb de volgende producten gebruikt.
cartstock kleuren patrol , oranje
scrappapier
afdrukje van magnolia
gebruikte copics zijn
B93 -B97-YR 20-E51-E43-E57-Y28-Y38-YG23
labeltje gemaakt met de cricut
kipje uit eigen voorraad
plakparels
sticker randje
bloem
Ik hoor wel wat jullie er weer van vinden.

groetjes antoinette

1 opmerking:

creationsncraftsbyarina zei

hoi hoi wat een leuke kaart, ik vind die kip superrrrrrr leuk
gr arina