donderdag 21 oktober 2010

Rozen kaart

Hallo

Ik heb weer post vandaag . ja zo hoor je weken niks en nu 2 kaarten in 2 dagen tijd . ik had ze al op de stapel liggen maar wist niet zeker of ik ze al moch posten maar ik doe het gewoon ik vindt hem veel te mooie om jullie hem niet te laten zien.
Ik heb hem simpel gehouden zonder al te veel tierlantijntjes .De materialen die ik gebruik heb komen van Annette 's creafarm .En de foto van de rozen kun je ook bij haar van het blog afhalen .Ik zal hier onder een lijstje neer zetten van wat ik heb gebruikt.
lint

plak parels en strass
rozet voor onder het gebak
div. soorten scrappapier oa
marianne design (uit een blok)
Graphic 45 (baby 2bride collection
blushed p256 romance kaisercraft
cartstock fuschia rose

Ik hoop dat jullie het iets vinden , zo dat was het weer en tot snel want wie wet doe ik er morgen wel weer eentje posten of overmorgen ja dat blijft hier een verrassing.

GroetjesAntoinette

1 opmerking:

creationsncraftsbyarina zei

een mooie kaart heb je gemaakt
superrrrrrrr

groetjes arina