dinsdag 19 oktober 2010

bloemkaart

 Hallo

Ik zal ook eens weer iets nieuws laten zien. Ik heb een kaart gemaakt voor een uitdaging bij Jolanda .Waar we met design team van Annette's creafarm een opdracht hadden gekregen om een deze kaart te maken en natuurlijk heb ik het materiaal; weer uit haar webshop gehaald. ik weet niet of het er nog is in de webshop ,  want ik had het al wat langer in de kast liggen deze bloemen en dit papier. maar ik vondt het wel een leuke combi dus heb ik het toch maar gebruikt.

En wat heb ik allemaal gebruikt  zijn eigenlijk allemaal van making memories en dan ook nog groen cartstock papier.
Ik hoop dat jullie het iets vinden en mocht je mee willen doen dan kun je mailen of kijken op het blog van Jolanda  voor het patroon en je kan ook nog iets winnen ook .dus ga kijken en doe mee. en laat even weten wat je van mijn bloemkaart vindt.

groetjes en tot  snel
            @ntoinette

Geen opmerkingen: