maandag 28 maart 2011

eindelijk weer een kaartje

Hoi Allemaal



Ja hoor ik ben er weer met eindelijk een kaartje.
Ik ben er lang niet geweest geen tijd en druk met de zieke hier thuis we rollen van het een in het andere. Eerst had tim(de oudste ) de waterpokken en nu Renske (de jongste van de twee) heeft nu de waterpokken, en verder ben ik heel druk geweest in onze tuin of zeg maar gerust ons oerwoud want zo zag het er op een gegeven momnet uit. Want hier moet het een en andere in veranderd worden zodat de kinderen dadelijk weer lekker na buiten kunnen. de vijver gaat eruit en daar komt een trampoline in en er staan nog meer dingen op het programma. maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen.
Maar ik ga proberen tussen alle bedrijven door  een kaartje te gaan maken. hoor .

groetjes en tot snel

Antoinette

2 opmerkingen:

Tinie zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.