donderdag 9 december 2010

schaatskaart












Hoi Allemaal

Ja daar ben ik weer met een nieuwe uitdaging die we via  annette en Jolanda weer hebben gekregen .om voorbeelden mee te maken.
Wat heb ik gebruikt is
Wit en groen cartstock
Designpapier basic grey
Lint
Sneeuw pasta
en een digi stempel en schaats ontwerp is ook van annette
Willen julie ook mee doen kijk dan op de Duo-challage blog.  Daar kun je meer informatie vinden.

Ik vondt het weer eens wat anders wat vinden jullie ervan.

Groetjes @ntoinette

2 opmerkingen:

Annette zei

Hoi Antoinette,

De digistamp is inderdaad van Jolanda, maar de schaats is mijn ontwerp die ik gemaakt heb met de Gypsy. Jolanda heeft voor mij hier een pdf bestand van gemaakt, zodat iedereen hem kan uitknippen. Ook al ben je niet zelf in het bezit van een Cricut en een Gypsy.

Groeten van Annette

Antoinette zei

hoi anette

het is aangepast

groetjes antoinette