maandag 20 december 2010

Babykado doosje

Hallo










Daar ben ik wer met een doosje en wel het laaste van wat ik nog op de hoop had liggen. maar dat wil niet zeggen dat ,dat het laaste van dit jaar is hoor .ik ga gewoon door tussen al de ander werkzaamheden .Maar daar ga ik jullie verder niet mee lastig vallen. ik ben hier gewoon om leuke dingen te laten zien dat vindt ik tenminste. Ik vondt dit gewoon leuk als kraamkadootje. moet alleen niet te groot zijn wat je erin wil stoppen. maar het is maar het idee denk ik dan.
Maar hier komt mijn lijstje wer met de gebrukte materialen.
Rose cartstock
Tilda design papier Papieren Bloemen gekleurd met de copics C5- RV 04
Magnolia afdrukje
Copics
RV 000-02-04
E50-51-53
R 22
C3-5
patroon uit eigen bezit.
en ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik.



Groetjes antoinette

Geen opmerkingen: