zondag 14 november 2010

Kerstkaart

Hallo

Ik ben er weer met post. Zo zien jullie maar ook ik heb een kerstkaart gemaakt. Ik heb de sketch ergens gezien ik weet niet meer waar maar ik vondt het wel wat dus heb ik hem opgeslagen en dacht ik zal hem eens toe passen op een kerstkaart mijn eerste . dit jaar nou hoor ik jullie al denken nu pas ,ja nu pas ik stuur toch niet iedereen een eigen gemaakte alleen de mensen dat ik weet dat het gewaardeerd wordt. anders vindt ik dat wel heel jammer als hij meteen in de vuilnisbak of bij het oud papier komt daar maak ik hem niet voor.Ook deze matrialen heb ik weer gekocht bij annette's webshop . en dit heb ik weer gebruikt om deze kaart te maken .
Rood cartstock

design paipier 1 soort maar div stijlen
blauw glitter papier
bloemen uitgeponst
lint
plak strass blauw & wit
magnolia afdrukje
copics
E50-51-53
E08-33
R29
B00-95
BG10
G95
RV02

Groetjes en kijkl ze weer.
En nu maar wachten op de volgende kaart en wie wete komt hij al heel snel of juist niet.

Geen opmerkingen: