donderdag 4 november 2010

kaart met een geisha

Hallo

Daar ben ik weer , met een kaart uit de voorraad die ik had gemaakt. maar nu weer met een magnolia afdrukje uit de serie bon vogage. En ik heb weer spulletjes gebruikt van Annette . En dit zijn de spulletjes die ik gebruikt heb.
*Bazix cardstock rood

* Bloem van Critrus flowers
* Design papier
* Plak parels
* Magnolia afdrukje
* Sticker randjes en letters
* de krullen gemaakt met een EK pons

Zo ik hoop dat jullie het weer iets vinden. ik vindt  hem wel leuk , maar een beetje saai al zeg ik het zelf . het is wel zo dat eenvoud siert de mens zeggen ze.

Groetjes Antoinette

1 opmerking:

creationsncraftsbyarina zei

hoi antionette
danj je wel voor je reactie op mijn condoleancekaart.
de bladeren is gemaakt met een stans volgens mij van nellie snellen.
weet niet precies.
het is een stans waar normaal een vogeltje bij op zit.
heb ik gekocht bij pipoos.
gr arina