woensdag 15 september 2010

25 jaar getrouwd

Hoi allemaal

Jullie zullen wel denken nou nou eerst zie je weken niks en nu zo maar in 2 dagen tijd 3 kaarten zo zo . Ja ik had in een keer inspiratie en dan moet je er gebruik van maken. Ik heb er nog meer liggen maar die zien jullie later. Niet alles in een keer want anders verwen ik jullie teveel.
Ik heb deze gemaakt omdat het bij Annette's creafarm er nu een uitdaging is met het maken voor een huwelijkskaart, maakt niet uit voor hoeveel jaar getrouwd. kijk maar eens op ons designersblog dit is het adres http://annettescreafarm-designteam.blogspot.com/ en dan zie je ook meteen nog meer projecten van iedereen en ook de mateialen die ik heb gebruikt.
en dit zijn de gebruikte copics .
R17-22


E 33-35-43-44-51-53-57

YG63

C3-5-7

B02

100
 en dit is de rest van de gebruikte materialen.
* Wit cardstock


* Scrappapier Paperpad Country Rose



* Lint

* Strasstenen

* Alfabet letters Nellie Snellen

* Stempelafdrukje Magnolia

* Copics

* Labeltje van Make Me pons


Tot zo  met mijn volgende kaart

Groetjes antoinette

Geen opmerkingen: