donderdag 17 juni 2010

Twee heel verschillende kaartjes



Hoi Allemaal



Daar ben ik weer het heeft even iets langer geduurd dan ,dat de bedoeling was maar ik had afgelopen een week dat ik 3 x naar het ziekenhuis moest . ik niet maar 1 van de kinderen dus zat het er even niet in om jullie even up to date te houden . Maar hier ben ik dan weer met 2 totaal verschillende kaarten de eerste is weer voor een uitdaging van Annette creafarm en deze loopt nog steeds want het gaat over het WK dus nu maar hopen dat we er lang inblijven dan loopt de uitdaging misschien ook wel wat langer.
En het tweede kaartjes is weer een geboorte kaartje want er worden ook meisje geboren en moest ik er dus weer even een maken.


                     groetjes en tot snel
                                    Antoinette

1 opmerking:

creationsncraftsbyarina zei

hoi hoi wat een leuke kaartjes heb je gemaakt zeg..

en ik heb je gevonden, ben ook direct volger van je geworden.
zal je ook even in mijn sidebar zetten, kan ik direct zien of je weer iets nieuws hebt gemaakt...

groetjes arina